Teostame erinevate tootjate multifunktsinaalsete laserprinterite remonti ja hooldust.
Lisaks remonditöödele aitame paigaldada ja seadistada printereid nii kodus kui tööl.
Lihtsamad mured lahendame samal päeval. Keeruliste vigade puhul võib kuluda aega 2-14 päeva. Vajadusel lisandub ka varuosade tarneaeg.
Enne remonti teeme kindlaks, kas printerit tasub remontida või on majanduslikult mõistlik osta uus printer.
Enamlevinud probleemid multifunktsionaalsete printeritega on järgmised:
Paberi määrimine:
Paberi määrimine on enamikel juhtudel põhjustatud mittekvaliteetsest toonerist - näiteks kui tooner on mitmendat korda täidetud, analoogtooner või praak.
Kuidas lahendatakse?
Probleemi saab lahendada tooneri vahetuse või renoveeerimisega.
Kuidas vältida probleeme tulevikus?
Tuleb valida kvaliteetsemaid toonereid, täita neid usaldusväärsemates töökodades või osta originaaltooteid.
Pool paberist on OK, pool on liiga hele:
Tegu on lõppeva tooneriga. Kui tooner on uus - praaktooneriga, kui tooner on täidetud - ebakvaliteetselt täidetud tooneriga.
Kuidas lahendatakse?
Kui on hädasti vaja printida, kuid tooner lõpeb - võtke tooner välja ja raputage äärest-äärde, natuke saab veel printida. Kui on tegu mittekvaliteetse täitmisega, tuleb pöörduda tooneri täitja poole.
Kuidas vältida probleeme tulevikus?
Tuleb valida kvaliteetsemaid toonereid, täita neid usaldusväärsemates töökodades või osta originaaltooteid.
Tekst paberil on olemas, aga kui käega tõmbad üle - määrib käed ära:
Tegu on "ahju" probleemiga - ahi võib olla rikkis või on probleem toiteahelas
Kuidas lahendatakse?
Ahju toiteahela remondi või ahju vahetusega.
Kuidas vältida probleeme tulevikus?
Kahjuks on tegu loomuliku kulumisega. Hooldage printerit õigeaegselt ja vältige tolmu/muu sodi sattumist printerisse.
Ei skänneeri arvutisse:
Tegu võib olla nii riistvaralise ja/või tarkvaralise probleemiga. Näiteks võib arvutist puududa vajalik tarkvara, on lahti ühendatud kaablid või printeril on mõni tõsisem viga.
Kuidas lahendatakse?
Kui viga on tarkvaraline, tuleb teha tööd tarkvaraga - ümber paigaldada/seadistada vms. Kui viga on riistvaraline, tuleb teha selgeks, milline täpselt probleem on ja sellest lähtuvalt tegutseda edasi.
Kuidas vältida probleeme tulevikus?
Kontrollige üle kõik juhtmed, et need oleksid ühendatud.
Dokumendi söötja ei võta paberit:
Tegu on tõenäoliselt paberivõtu rulliga - kas on kulunud või must.
Kuidas lahendatakse?
Tuleb puhastada või vahetada välja paberivõtu rull.
Kuidas vältida probleeme tulevikus?
Tuleb hooldada ja puhastada printerit.
Dokumendi söötjast skänneeritud dokumendid tulevad triibuga:
Tegu on tõenäoliselt skänneerimisklaasi mustumise või vigastusega.
Kuidas lahendatakse?
Tuleb puhastada või vahetada välja skänneerimise klaas.
Kuidas vältida probleeme tulevikus?
Tuleb puhastada ja hoida mehaaniliste vigastuste eest.
Skänneerides tulevad triibud/jutid/täpid:
Tõenäoliselt on skänneri klaas must või skänneri lamp "väsinud" ega suuda korralikult valgustada dokumente või on skänneri klaasil mehaaniline vigastus.
Kuidas lahendatakse?
Tuleb puhastada klaas või vahetada lamp.
Kuidas vältida probleeme tulevikus?
Tuleb puhastada ja hoida mehaaniliste vigastuste eest.
Skänneerides tuleb fookusest väljas/udune dokument:
Tegu on ilmselt tarkvara seadistustes või skänneri lambis, mis ei suuda korralikult valgustada dokumente.
Kuidas lahendatakse?
Tarkvara seadistus või vahetus, lambi vahetus.
Kuidas vältida probleeme tulevikus?
Tegu on loomuliku kulumisega, ei ole välditav.
Kõikide nende ja teiste probleemide korral printerite või muu tehnikaga pöördu julgesti Netiabi Hoolduskeskuse poole - Teeme korda!
Parandame Canon, Epson, HP, Konica Minolta, Kyocera, Lexmark, Panasonic, Samsung, Toshiba, Xerox ja teiste tootjate printereid.
Netiabi Hoolduskeskuses on vea tuvastamine seadmete remontimisel TASUTA*
*Loe vea tuvastamise kohta täpsemalt siit
Helista 5850 1010, Saada päring läbi vormi või astu läbi meie Hoolduskeskusest Tallinnas, J. Vilmsi 47.